Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- rejestr odbywania obowiązku dz.6l w przedszkolu,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- rejestr wydawanych zaświadczeń,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926). Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym, na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 22-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 453